O PROJEKTE

Aplikácia na prijímanie objednávok

Predávajte viac, lepšie a rýchlejšie

  • Umožnite svojim zástupcom v teréne predávať viac, predávať inteligentnejšie a rýchlejšie
  • Aplikácia na prijímanie objednávok obchodného zástupcu vám pomáha spojiť sa s vašimi zákazníkmi a poskytuje im kompletné informácie o účte v teréne
  • Spravujte, kontrolujte a porovnávajte prácu svojich obchodných zástupcov
  • Pochopte svoje B2B predajné kanály : predávajte cez dáta, výkonnosť obchodných propagácií a ďalšie

AKO SYSTÉM PRACUJE

Ako to funguje?

1

Definícia katalógu

Vo svojom ekonomickom softvéry zefinujete ktoré produkty a kategorie produktov majú ponúkat OZ v teréne zákazníkom.
2

Terén

Obchodný zástupca ponúka tovar v teréne a vytvára objednávky u zákazníkov. Tieto objednávky sú synchronizovane s ekonomickým softvérom.
3

Spracovanie objednávky a expedícia

Objednávky sa vám automaticky nahrajú ako prijatá objednávka do vášho systému. Kde ich fakturantka spracuje a sklad vyexpeduje.
$

Obchodný prehľad

Priamo v teréne vidíte zoznam faktúr, ich stav a stav platby. Obchodný zástupca má prehľad o pohľadávkach , objednávkach zákazníkov a podobne.

Čo riešenie ponúka

Kľúčové vlastnosti

Mobilné prijímanie objednávok

Rýchle a efektívne prijímanie objednávok pomocou e-katalógov, histórie nákupov, doplňovania alebo skenovania čiarových kódov

Mobilné CRM

360° pohľad na zákazníkov vrátane histórie objednávok, faktúr, platieb a ďalších, takže zástupcovia môžu robiť informované rozhodnutia

Offline/online aplikácia

Pokračujte v predaji, aj keď ste offline, vďaka natívnym aplikáciám na predaj v teréne (iOS, Android), ktoré sa po obnovení pripojenia automaticky synchronizujú

Softvér elektronického katalógu

Ohromte kupujúcich s úžasnými katalógmi , aktuálnym inventárom a podrobnými informáciami o produktoch a marketingu

Stály prehľad

Majte stále prehľad o vašej činnosti ako sú neuhradené pohľadávky, stav objednávky, zoznam dlžníkov, váš obrat či váš progres v rámci mesačného plánu.

Manažment

Prostredníctvom nášho softvéru na prijímanie objednávok spájame manažérov s obchodnými zástupcami a aktivitami zákazníkov, čím im umožňujeme robiť inteligentné rozhodnutia v správnom čase.

Máte otázky?

Najčastejšie otázky a odpovede

Ak máte akúkoľvek otázku, neváhajte sa nás opýtať, pošlite nám email alebo nám zatelefonujte a my vám čo najskôr poskytneme spätnú väzbu.

  • Q.Pre aké zariadenia je systém určeny?

    Objednávkový systém je možné spustiť a nainštalovať na každé zariadenie. Či už notebook, iBook, tablet alebo mobilný telefón. Ideálne však je používať na prácu tablet. Či už so systémom Android alebo iOS

  • Q.Funguje aplikácia len so systémom Money?

    Primárne je aplikácia určená pre systém Money S3. Nie je problém ale aplikáciu napojiť aj na hociktorý iný ekonomický softvér.

  • Q.Je možné zobrazovať aj iné štatistiky alebo informácie ako napríklad obrázky produktov a podobne?

    Áno , systém je možné upraviť presne podlá vašich požiadaviek. Či už ide o údaje , štatistiky alebo dizajn.

NÁŠ BLOG

Zostaňte informovaný

Logo

Mobilný objednávkový systém pre Money S3

Mobilný objednávkový systém pre systém Money S3 je jedným […]

NAŠE PROJEKTY

Pozrite si niektoré z
našich prác.

{{item.authore_images_alt}}

Logistický rezervačný systém

Biznis web aplikácia
{{item.authore_images_alt}}

B2B Objednávkový systém

Mobilná aplikácia
{{item.authore_images_alt}}

Skladový systém GRID

Systém riadenia skladu WMS
{{item.authore_images_alt}}

Logistický systém PLATFORM

Windows aplikácia
{{item.authore_images_alt}}

Systém FeedEx

Automatické spracovanie XML
{{item.authore_images_alt}}

Systém ELIS

Riadenie internetového obchodu

Potrebujete konzultáciu

Kontaktujte nás